2013年1月17日 星期四

2012 年團購 / 代購新會會城陳皮

其實,今次都唔知咁係叫團購定代購喇!

總言之,一切都好順利,所有貨終於都交收完成,完滿結束!

希望各位網友都會滿意啦!


溫馨提示:


各位網友取到陳皮後,趁現在秋冬季節,搵一d 濕度低的有陽光日子,把陳皮放近窗口曬一曬,待黃昏放涼後就找月餅罐、蛋卷罐之類 ( 不要用密實盒  ) 在底部舖上薄薄的一張報紙,把陳皮放進後再同樣的鋪上一張,陳皮以裝至 8 成滿為宜,蓋好蓋就 o.k

記著,陳皮的保養奥義是讓有秋北風吹而並不單是曬,常見有人喜歡在夏天曬陳皮,但夏天濕度高,其實並不正確。

古人秋風起曬臘味實為有理,今人不察誠可嘆也!

老實,我覺得香港大部份居住環境都唔係咁適合曬制果皮,因為大廈式的建築始終都唔夠開揚同埋唔夠空氣流通,除非你有個大露台又另計,又或者係住村屋啦!

香港天氣潮濕,果皮係頭果 34 年真係好難打理,好容易就發霉。我早年試過自己用新鮮皮來曬,已經係每三個月就打開來檢查一下,但到最後都係有三份一的果皮發霉唔要得。

頂!真係又哂錢又哂心機,之後我就覺得最少都係要揀 5年皮先穩陣,雖然係貴 d 但條數真係係番度。當每年中秋節後,只要秋北風一起,拿陳皮出來吹一兩日咁就攪掂喇!咁當然 7年既又會仲好 d,隔年打理下就得,而且再放多 3年就可以用來入藥。

陳皮發了霉,怎辦?

如果係一般白色的霉菌,可用乾淨的刷子把它刷去,再曬乾後放好保存便可。

如是綠色、啡黃色的霉菌的話,那就冇辦法,唔好要喇!

陳皮水的制法:

如只作日常保健 (和中理中,消食下氣) 之用則無需太繁複,先拿一個陳皮用清水略略沖洗一下(不用去白),然後整個放進煲內並加入 1.5 公升水,以中火煲滾後,轉慢火再煲約 45 分鐘至 1 小時即成;日常當茶水飲用便可。

另外,亦可加入老冬薑三片,寧夏杞子約三十粒及桂圓肉三粒同煲,以收行氣補血益脾之效。



~ 幕後花絮 ~


唔係講笑,真係要搵人托運落黎架







比個近鏡大家睇下,唔!柑農朋友
d 包裝認真麻麻





秤陳皮時,個磅已 set 到歸晒零





放心,我老婆好手勢,總之唔會少啦



好!來個大合照先,嘩!有 d 好大袋,邊個網友咁重手呀!真係好似上倉咁!




後記:

聽老婆講開,原來其中有位網友都係陳皮高手,她早前亦有托人到新會買陳皮,但買到的年份很高 ( 咁當然亦都好貴 );據友講佢原意係想買較新年份的陳皮,但因為較新年份的正宗新會陳皮早已給商人收購並屯積起來 ( 待日後善價而沽 ),所以很難買到,她更說我們所買到的 7 年陳皮價錢算平了。


首先,我們要先多謝該名網友的信任及分享;但我想講公平一些,陳皮我們係直接由柑農朋友手上買來的,可能因此而比較便宜。


另外,柑農朋友佢係唔會分開陳皮的種類,即同一年份的陳皮會有著青皮及紅皮等,而出面的商舖係會將青皮、微紅皮及大紅皮分開來賣,分到靚靚仔仔咁,你要青皮就買青皮,要買大紅皮就買大紅皮,咁人地人工都要計算在內,實是無可厚非。



正宗新會會城陳皮-
體驗包


新會陳皮之旅 -
 2012


說三道四話 -
 陳皮