2013年6月28日 星期五

長灘島 - 潛水初體驗


話說,上去柏 x 比埋 package 的尾數後,曾先生見大家都有時間,於是就打開位於其背後牆上的大電視,並播著一班人潛水時的片段,見到佢地玩得好開心同埋水底真係好靚。

我當時話 : 「嘩!曾生,靚係靚,潛水貴野黎喎!我冇錢架!」

跟住佢就話 : 「喱 d 係體驗潛水,唔貴,我地同果邊一間潛水舖好熟,大家講好左,如果我地 d 客係香港一早預訂及比錢的話,只係收 $400,包晒教學及所有裝備費用;如果去到果邊先 walk-in 參加就公價 $600。」

聽完佢講話四佰蚊,真係心郁郁想試下。

但我同老婆都未試過潛水,始終有 d 擔心,當我仲係到諗緊好唔好去既時侯,諗住睇睇老婆佢意思係點啦!

吖!原來佢已經係到摷梗銀包比錢喎!

頂!今次我地又比曾生 sell 到,

不過,老實,係抵玩既。

好喇!返回正題 ...

行程中的第三日,是日陽光煦爛






在約定好的時間,見到 Michael 已在酒店大堂等著我們,佢話今日自己冇乜野攪,驚我地唔識路行過去 Station 3 果間潛水舖,所以過黎陪我地過去;原本我地就諗住沿著沙灘路向 Station 3 方向一路行一路搵,既然佢黎到,我地又見個太陽咁猛,不如就索性請佢幫忙叫架 tuk tuk 車過去好過啦!






Tuk Tuk ( PHP 60 ),約莫 7分鐘車程,到喇!





車就係
Main Road 度停,







跟住係要行一段路,





途經一個市集,聽 Michael 講,喱到賣既野係最平架喇!








直行,穿過埋喱條小巷,出面就係
Station 3  既沙灘





出到沙灘右轉就見到間潛水舖,
佢就係 Sands 酒店個地舖度




嘩!而家我既心情真係既興奮又緊張呀!




店內環境唔錯,幾乾淨,裝備都
o.k









先要簽免責







上堂喇!老師叫  Jason 係講國語既,佢首先就問有冇人唔識游水?

咁我老婆同個
Friend 就舉手喇!心諗 : 「唔通唔比玩?柏 x 曾生話冇問題架喎!」
跟住
Jason 就好優默咁講 : 「唔識游水唔緊要,而家你地係黎潛水唔係游水,一陣係會著住件救生衣 ( BCD ) 既,佢係一件可調校浮力既背心,而且每兩個人就有一個教練跟住,而裝備既用法我只係向你地作出介紹,一陣係唔需要你地實際去操作既,你地只係要放鬆心情去欣賞水底既景色就得;同埋我比手勢你地時記得望住個鏡頭,因為我會同你地影相同埋拍片,不過隻光碟係要收番錢,每 Pair 人都會派一隻,總共係 PHP 500,有冇問題?」


聽到之後,每人 30 蚊都唔駛,我地梗係話冇啦!






跟住落黎我地就學埋水底手勢及安全守則之類








好喇!上完堂,各人穿上潛水衣,腰間掛上鉛帶;








跟住就步出海灘,我地先要係岸邊淺水區試用裝備、手勢應用,同埋做緊急情況演練,待全部人都
o.k Pass 後 ,就上船出發喇!




船已行駛了
10 分鐘左右,當時大家正討論著點解咁遠既,我地全部人都未試過潛水喎,咁遠咪好深水囉?




沒多久,船終於停了下來,各人穿上所有裝備,並分別坐到船頭的兩邊,4 個人面對面,你眼望我眼;

此刻,大家正想縮沙之際,我突然聽到其中一個朋友,哇!的一聲之後就被推進水裡,


『嘩!我好驚呀!大佬,你地都係求財 ja!錢我照比,我都係想返上岸喇!』,在我此話尚未說出之際


我們已在教練們的「協助下」一個一個地 ...





噗通!... 噗通!... 噗通! ... 隨著幾聲由船上番背式的落水聲後,各人均安全落到水裡,




跟住落黎,我係水裡面係講唔到野既,就請各位用眼看看吧!o桀o桀!
















 














快樂既時間過得真快,我地慢慢從海底回到海面時,職員拆除各人的氧氣樽再交給船上的另一職員放在船上,跟住我地再返上船,坐穩後就回航;


回到潛水店外,由職員幫忙除去身上既鉛帶、BCD 背心 及潛水衣後,便交與工作人員清洗;自己就在店外沖身處沖洗一番










唷!「體驗式潛水」真係好玩,超值呀!總之就係不枉此行啦!



各位到長灘島時,也應考慮玩玩,因為全程由教練帶住同打點一切,所以真係冇難度;而根據我的初潛體驗,只要唔好太緊張,同埋依足教練指示就能夠享受到海底世界的樂趣。

沒有留言:

張貼留言