2013年6月27日 星期四

長灘島 - 夕陽無限好

來到長灘島第二天的早上,正在食早餐的時候,柏 x 在當地的導遊 Michael 找上我們,並介紹我們玩玩 Sunset Sailing ( 坐帆船出海睇日落 ) ,咁佢開我地幾多錢呢? 答案係 : PHP 1500 四個人

原本我地就冇乜興趣既,不過價錢咁平,就去玩下啦!

係約定既時間,Michael 酒店帶我們沿著沙灘路步行前去 Station 2 上船的地點










17:30 時間岩岩好,上船囉!










今日個天比較多雲,睇日落似乎唔會太靚喇!


不過冇所謂啦!世事豈能盡如人意,我地就盡情享受一下吧!









好!同志們,揚帆吧!





呼!呼!呼!出海囉!






 

唏!都好靚呀!













全程來回共
45分鐘,到返回岸上時,忽然發覺天邊已靜靜的,染上了迷人的紫紅色調






再回頭一望,在日落處的天際,正泛著暖人的金光,很美!很美!
















此刻,我們已不願離開,而只願留低了;長灘島似是向我們還以顏色啊!












從沙灘走回沙灘路上,這時,很多餐廳已準備好營業


















也有售賣紀念品的




也有做假紋身的







唔!唔食野住;我地去做按摩先


邊間?從這裡左轉入路口




 

沿小巷一路直行,經過長灘島的 Lady Boy Show






到喇!
PHP 250 / 一小時,地方麻麻,有空調,手勢 o.k








唷!舒服晒!真係 :『喱頭揼完骨;個人都冇咁耷』





這個是長灘島特色之一『手繪
T恤』








整條沙灘路有著很多潛水店,


咁下個單元,我就分享一下自己的『初潛』吧!





食完野之後,




我地就去左飲啤酒同埋聽歌。














水煙 ( PHP 500 / 一小時 )












 

沒有留言:

張貼留言