2013年7月4日 星期四

長灘島 - 食為鮮




這次從長灘島回來後,對關於在旅遊中的「食」 - 有了一種新的體驗;且就讓我以這篇網誌來同各位網友分享一下自已的睇法吧!


計劃要去長灘島自由行的朋友,想必大家也有一個共通點,就是上網尋找資料及看看他人寫的遊記,而當中最多人關注的應該就是交通和飲食資訊。



從網上得知,長灘島的特式美食特別多 ,因此在出發前手上已準備了一張島上食店的名單,從早到晚包括宵夜及下午茶的排到密麻麻,資料均是從網上經我們「千錘百煉」過濾得來,內心已不期然地嚮往著這小島的美食。



就在這刻,我已不自覺地跌進了「有所期望」的陷阱裡;我已經忘記了去旅遊的義意就是要以尊重及開放的心態,去體驗異國的景色、風俗習慣,當然也包括飲食文化。



我拿著了這張「長灘島必食」的秘笈,我已經不是去旅遊了,而是為了去完成「任務」啊!



秘笈變成了枷鎖,它囚禁著我的心,也因此,在這次長灘島上的「任務」,我便得到了「期望落空」的教訓。


記得,有網友分享過一句說話:『旅行是去自己想去的地方,而不是去一定要去的地方。』


不是去「一定要」去的地方」這句說話的意思就是叫人不要「人云亦云」;應要去自己想去、應該去的地方,而不是他人講的「一定要」去的地方,這樣才能享受旅程、享受自己精彩的人生。

現在,言歸正傳 ...



黃昏的時侯在長灘島的整段白沙灘,即由 Station 1 至到 Station 3 的沙灘上,張鑼著各式各樣的餐廳食店,有燒烤、韓式的、泰式的及西式的等等,真可以用五光十色、眼花撩亂來形容

但根據我們這次「食任務」的經驗,各位網友實在無需多心費神,以香港人的口味來計,這裡食物的質素和味道不會有太大的驚喜,但放心,一定唔係難食個隻,我會用 o.k 來形容啦!


就請隨意地選擇一間當時自己喜歡的食店,安然的坐下來享受一下旅遊的樂趣吧!








到步的第一晚,我們選擇到 d' Talipapa 食海鮮


從 Regency 酒店行出沙灘路的方向之後向左邊行,就在這招牌處左轉






進入這小巷








巷內的兩邊有很多店舖,售賣著
T-shirt
、漂亮的布袋及特式的紀念品等等









一直向前行,見到喇

 





這裡叫「Wet Market」,在一個四面開放式的大鐵棚內,有著一排一排的檔口





睇睇價錢先,唔係平架!各位記得要講價,要比佢地知你係香港人 ( 識食,但係好窮 )

之後的成交價約係他們開價的六至七成就差唔多喇!









這市場裡有游水的海鮮




亦有冰鮮的



好!等我講下價先,

嗱!大家睇下,個賓仔比我講價講到對眼都大埋呀!

但請記著,講價係要有技巧既,我地一定係要好開心笑住咁討價還價,千其唔好講到好似嗌交咁 - 講 ( 唔賣就算! ) 之類的說話,咁大家都會開心 d ,自然價錢都相宜 d  啦!






我們就在這 29 號檔買了些大蝦和肉蟹,因他們的減價幅度亦令我們滿意








而這
18 號檔是專賣貝殼類海產,他們討價都算老實,因此我們之後的數餐有關貝類的,全部由他們包辦

- 開價 PHP 200 / kg ,後減價為 PHP 100 / kg




螄蚶 - 開價 PHP 300 / kg ,後減價為 PHP 150 / kg





- 開價 PHP 100 / kg ,後減價為 PHP 60 / kg







這餐廳就正對著 Wet Market 的一角,因時間尚早,人客不多,所以我們揀好了海鮮才搵位坐低;

如果太晏去,就一定要搵左位先好去揀海鮮,否則會無位坐架!





加工費也不算貴







總數共 :  PHP 3040
( 冰鮮大蝦 8 隻、新鮮肉蟹 2 隻 ) - PHP 1430
( 蠔、鰤蚶、蜆
) - PHP 470


啤酒、汽水連海鮮加工費 - PHP 1140

( 我的食評為: 食海鮮有海鮮味,80分 )



















而家想先跳去講講我們這倘『食任務』的經驗先;



故事係發生係 d’Mall 沙灘路的熱狗快餐店,d’Mall 裡頭的希臘餐廳、西班牙餐廳,之後仲有一間叫 Aria 餐廳係食 Pizza 既,我地已經唔想再試,係 Main Road d’Mall 既燒雞檔;在 Station 2 近 Police Station 那的另一間西班牙餐廳,全部都是在網上大有名氣的、叫人必定要試的食店。



注意 : 我並無說這些餐廳的出品難食,只是這種質素則無需要專程光顧,如閣下是剛巧經過這些食店門囗的話,那就試試吧!



事先聲明,由於每人的口味不同、國籍不同、喜好不同,甚或是在我光顧上述食店時的廚師已不同;因此我也只是分享個人的味覺感受而已,並且已沒有計算價格的因素在內。




 d’Mall 沙灘路的熱狗快餐店,就在 epic 前面






熱狗快餐店內牆上的掛畫




這店的熱狗在網上被評為款多及好味,可隨意加上
自己喜愛的醬料 ( 我的食評為: 普通熱狗一隻,60分 )











芒果沙冰、菠蘿沙冰,( 我的食評為:鮮果味不夠,65 )





晚上, d’Mall 







d’Mall 裡頭近摩天輪的西班牙餐廳

這店的『西班牙海鮮飯』最出名 ( 我的食評為海鮮飯味咸、無鮮味,55 )




d’Mall 裡頭近摩天輪的希臘餐廳



這店的 『Pita 餅』、『沙津』、『雞捲』、『意大利麵』及『火焰芝士』最人氣 ( 我的食評為花樣多多,了無一實,55分 )






 在
 d’Mall 的 Budget Mart 超市出門口轉左面方向的 Main Road 的燒雞檔









燒雞 ( 我的食評為:完全冇雞味,肉質鞋,50分 )






Station 2 與 Station 3 交界的另一間西班牙餐廳,就在沙灘路上的這個路口左轉






跟住一路直行







先會見到「旅遊購物中心」的超市







之後會見到警署






到喇!這店近期在網上成為大熱,美味指數名列 Ole 及 CYMA 之前;

既然係咁,我就講多少少






餐廳的情調幾好






















麵包係送既,沾醬料來食 ( 我的食評為: 麵包鬆軟適中,醬料好味,70分 )






西班牙酸醬油鮮蝦蔬菜沙律 PHP 450 ( 我的食評為: 蝦無蝦味,蔬菜就新鮮爽脆,60分 )






西班牙海鮮飯、西班牙墨汁魷魚飯,細 Size 每款 PHP 820

( 我的食評為海鮮飯無海鮮味,墨汁魷魚飯無墨汁應有既鮮味,55分 )





紅燒牛舌
PHP 820 ( 我的食評為根本就無牛舌味,肉質太稔,50分 )





炸黃油魷魚 PHP 240 ( 我的食評為:唔似食緊魷魚,得好少魷魚味,太乾身,55分 )






Band 唱歌幾好聽





上述幾間名店的食評已分享完畢,而家就講下其它




係長灘島搵食真係唔駛擔心,唔講沙灘上面,剩係
d'Mall 裡面已經店鋪林立







大大兜,好似
B 仔涼粉咁既雪糕新地 ( Family ice PHP 399 ),夠晒 4 個人食






我地就叫左個細 d ( Couple ice PHP 299 ),當飯後甜品4 個人就岩岩好,味道方面 o.k 既

但我發現這小島上的這類甜食,他們是很喜歡加入奶粉來調味,就算係出面 d 沙冰店也不例外,我在叫沙冰時每次也要說明,「走奶粉」




行出去
Main Road 果邊就係個個都講既 Budget Mart 超市,這位置大部份時間都有一大班人集結,因為在島上酒店有為住客提供 shuttle 專車既都係呢度上落客;

除了遊客覺得這超市位置方便,那些在等候酒店專車的住客們,在專車未到時也會走入超市買下野,所以人流較多,排隊比錢就要耐心一點喇









其實離
d’mall 遠些少,有另一間較大的超市 Crafts of Boracay,呢間比較少人行,貨品都好齊全,價錢亦較便宜,而位置就在 Main Road 望向 Budget Mart 超市的左手面行多 4-5 分鐘

















這天,我們又在
d'Mall 一帶流連著






Rate 4.8
大家真係要唱左錢先入島呀





跟住沿 Main Road 行向 Station 1 方向






 
  Jonah's 飲番杯芒果沙冰,味道的確係比其它幾間的好





係長灘島幾日下來都試過下其它食店,Station 3 喱邊都有好多







街邊小食也有幫襯下

















有時就簡簡單單食個 lunch






食飽,行左一陣就係 Station 3 喱邊按下摩




晚上,從 Regency 酒店出外,呢個係另一個酒店出入口,外形設計幾特別





行出沙灘路很多餐廳也有 fire show





到處走走








呢間幾得意,餐廳門口擺放了很多食材,取了喜愛的







交給廚師們炒呀,炒呀,聞就真係幾香,食就?







宵夜,食串燒;好呀!但不要期望味道太好






呢間沙冰好似好多人;試過都係一般,但除後幾天都有幫襯佢,主要係佢近自己住的酒店,唔駛行太遠







呢杯 cocktail 幾特色,連埋個長長既膠杯買走,不過我冇試






又有 fire show














仲未諗到食乜,於是再四圍逛逛,行行下由 Station 2 去到 Station 1 既中段位置;
過左喱度再行的話就會冇咁熱鬧,於是我地又行番轉頭






其實真係有好多野食既,係自己花多眼亂 ja
有自助餐 BBQ








有海鮮餐廳










睇到喜歡的就搵位坐低
好!就呢間啦



















有一晚,在 Station 3 的一間燒雞連所店食宵夜






頂!d 雞好食過之前食過果檔燒雞檔啦






另一晚的晚餐又係過左黎 Station 3 既一間餐廳度食,兼有動物睇,不過影相就要比錢






喱度係食自助餐既,食物都 o.k





老老實實,食過咁多餐,我地都係覺得去 d'talipapa 食海鮮岩胃口 d今次係沙灘路喱個入口,比先前我講果個仲近 Regency Hotel 一個路口,只係當時夜晚有點黑冇留意到






一路直入,就會見到喱個牌








哈!我地又黎喇




都係蝦啦......











....... 蠔呀!貝類海產之類,都係搵番前晚個兩檔,熟 d 好講價嘛




今次試埋喱隻,似係田螺之類,買左後,檔主會將佢地尖的部份劈走,佢話如果唔劈開就好難食到 d 肉架
 















總數共 :  PHP 2580

冰鮮
大蝦 8 隻
- PHP 900 
蠔、田螺、細青口
- PHP 400


啤酒、汽水連海鮮加工費 - PHP 1280

( 我的食評為: 海鮮有海鮮味,80分 )



尾二果日,黃昏時份我們又在沙灘路上逛著,其中有朋友問到,今晚食乜好呢?的時候




我突然見到一盞明燈,我二話不說地從前方有條魚的招牌下右轉進入小巷





朋友們亦步亦趨

















時間在一剎那間停了下來,跟著 ......
朋友們說:『唓,又係食海鮮呀!』






但在話剛說畢之際,同行的其中一名 C 奶友人』已向著相熟的攤檔打著招呼;由於我們已成了熟客,因此他們所開出的價錢已相應變得柔和,減價空間亦有限了





我地揀左條游水石班 - 開價 PHP 1300 (一條),後還價至 PH 1100 成交

大冰鮮墨魚 - 開價 PHP 900 (一隻),後還價至 PH 800 成交

象拔蚌仔
- 開價 PHP 2000 (16 隻),後還價至 PH 1150 成交





嘩!個 C 奶友人咁講價法未有排講,我都係搵左位先喇














 












總數共 :  PHP 4475
( 石班一條  ) - PH 1100

( 墨魚一隻  ) - PH 800


( 象拔蚌仔
) - PHP  1150

( 蠔、螄蚶 ) - PHP  250



啤酒、汽水連海鮮加工費 - PHP 1175


(
我的食評為: 來長灘島都係 - 食海鮮好 ) 哈!哈!


4 則留言:

  1. Hi, 我一口氣睇哂你的長灘島遊記, 好精彩呀
    對我下星期一出發長灘島好有幫助呀! 我正正在做搵食功課, 當睇到你呢一篇內容後, 突然就'丁一聲' 係喎, 我去玩唔係去完成搵食任務喎. 所以呢一刻我決定順其自然了, 謝謝

    回覆刪除
  2. Hi, 我想請問長灘島同埋Samal Island 比較, 你覺得邊度正d呀? 我已去過 Boracay 3次, 3次都係住 Station 1, 雖然 Boracay 去多幾次都唔多, 但都想試下去菲律賓 ge 其它地方 :) 論沙灘同水質, 你覺得呢2度邊度好 d 呀? thank you :)

    回覆刪除
  3. Hi 忠保, 謝謝您的回复!

    相信 Pearl Farm 會是我們下個 Hea 的目的地呢 :) 我跟hubby喜歡去島的原因是沒有景點要去,可以由朝到晚盡情在沙灘上 hea :) 所以我們的要求只是非常藍色的海和不太差的酒店而已 :)

    我上一次在長灘島也是住在 two seasons, 我們對這間酒店都非常滿意, 無論房間舒適度、餐廳食物( 由於我們對長灘島的"美食"沒有很大的興趣,而且又懶,所以基本上一天三餐也在酒店的餐廳解決)和員工服務都是非常滿意的, 但這當然就著它的價位而言,不能拿它和 超貴的discovery shore 比較喔 :) 但我們下次也會選擇住這間的。

    小小建議, 如果已第2次去長灘岛,又喜歡靜靜地hea下的話, 可以考慮到nami 住上一至兩天, Nami 服務和食物也是十分好的,房間內看出去view 很靚很舒服, 而且可以走過後邊的 west cove hea 一個下午,再直落看日落也是超爽的 :)在 Nami 的 deck 上晒太陽也是很贊的 :)

    不好意思, 再想請問Pearl Farm 檢查行李是否十分嚴格的呢? 可以偷偷帶少量零食嗎?放假沒有零食是很慘的喔 .........

    回覆刪除